Calamiteit

Boskoop, Station - lijn 187

update: 05:35

187

187

Oorzaak

Overwegstoring

Gevolg

Boskoop Station vervalt. Dit duurt ongeveer tot 08.30 uur.

Advies

Maak gebruik van halte Roemer.

Wanneer

Vanaf 05:30
tot 06:30

Naar hoofdcontent

Hieronder vind je een overzicht van de vergoedingsregeling:

  1. Compensatie bij vertraging
    • Als je door een tekortkoming in de dienstregeling of het deur-halte vervoer meer dan 30 minuten vertraging oploopt, krijg je de helft van de prijs van je rit vergoed.
  2. Compensatie bij vergeten uitchecken
    • Als je bent vergeten uit te checken, kun je maximaal zes keer per kalenderjaar het teveel betaalde bedrag terugvragen.
  3. Geld terug bij te hoge ritprijzen
    • Wanneer er meer geld bij je is afgeschreven dan de ritprijs.

Hoe vraag je je geld terug?

Dit kan eenvoudig via:

Vergoedingen worden niet uitbetaald wanneer

  • Een langere reistijd vooraf al was aangekondigd.
  • Een andere vervoerder dan Qbuzz de vertraging heeft veroorzaakt.
  • De aanvraag 3 maanden of langer na reisdatum is ingediend.
  • Er sprake was van een bijzonder geval van overmacht, zoals een landelijke stroomstoring.
  • Deze regeling zorgt ervoor dat je als reiziger eerlijk wordt gecompenseerd in geval van ongemakken.

Deze regeling zorgt ervoor dat je als reiziger eerlijk wordt gecompenseerd in geval van ongemakken.